Tips&tricks

Bringo – când nu ai timp de cumpărături, online-ul te salvează

„Ei, asta mai lipseşte… să comand online cartofii şi restul legumelor pentru o amărâtă de ciorbă!” Cam asta gândeam până săptămâna trecută când am încercat experienţa Bringo, tocmai pentru o amărâtă de ciorbă.

Când simţi că pierzi prea mult timp la cumpărături, intră pe net

Acum ceva timp, am văzut pe un grup de mămici o postare despre comanda online pentru produsele ce trebuiesc într-o casă, inclusiv cele alimentare. Şi chiar îi spusesem soţului că voi încerca asta într-o zi. Şi a venit ziua în care m-am uitat în frigider şi am realizat că nu am de niciunele. Maria mănâncă la grădiniţă, dar pentru Radu trebuia să fac ceva de mâncare pentru că stătea acasă,racit fiind.

Mereu am crezut că este culmea comodităţii să dai comandă pe net de 1 kg de cartofi, 2 ardei şi 2 portocale. Dar, se pare, de data asta n-am avut încotro. Am descărcat aplicaţia Bringo şi am dat prima mea comandă.

E mai comod? E mai simplu? E mai ieftin?

Da! Da! şi Da! E mai comod pentru că stai în canapeaua ta şi îţi alegi produsele necesare. E mai simplu pentru că în aplicaţie sunt foarte bine sortate pe categorii. E mai ieftin pentru că îţi comanzi ce ai nevoie. Daca ai fi în magazinul fizic, sigur ţi s-ar mai lipi şi altele de mână. În plus, fiind acasă, poţi verifica dacă ai suficient orez pentru un pilaf sau destule roşii pentru salată.

Cum funcţionează?

Totul este foarte simplu. Instalezi aplicaţia şi creezi un cont cu adresa de e-mail. Laşi datele referitoare la locaţia ta, iar aplicaţia îţi spune care sunt supermarket-urile de la care poţi face cumpărăturile. Apoi începi să pui produse în coşul de cumpărături virtual. Finalizezi comanda care este imediat transmisă către un livrator, iar tu stai acasă, sau ieşi cu copiii la plimbare.

Aplicaţia îţi da de veste mereu despre statusul comenzii tale, când a ajuns livratorul în magazin, când a plecat din magazin şi chiar o hartă pe care vezi exact unde este maşina lui. Ba te şi sună să te aunţe că este gata comanda. Livratorul… nu aplicaţia 😊

Nu sunt o persoană comodă defel… şi chiar îmi place să merg la cumpărături. Dar, sunt momente când pur şi simplu nu am cum să ajung la supermarket să iau necesarul pentru… o amărâtă de ciorbă 😊

Voi folosiţi astfel de servicii? Vă uşurează viaţa? Cum?

Gânduri bune!

Dacă vrei să fii la curent cu noutăţile, nu uita să dai like pe Facebook şi follow pe Instagram .

4 Comments

  • Pentru mame de gemeni

    Da!
    Da!
    DA!
    Testat si Glovi din Kaufland. Am doua comenzi anulate la ei. Motiv de greutate si de numar prea mare de produse.
    La Bringo mi s-a parut si comunicarea ok. Ba am mai pus pe lista ceva si am scos ceva fara sa mai intru in aplicatie.
    Ma enerveaza ca este numai de pe telefon, comenzile mele de cand aveam bebelusii mici erau la Cora. Acum de cand au mutat livrarea pe magazinul din Lujerului am renuntat. Astepti si 7 zile ptr o livrare.
    Si nu mi se pare comoditate. Uite azi. Poua. Copii in casa. Agitatie mare pana la ora 19 cand pleaca sotul la munca. Constat c aptr dimineata nu am nimic. Fac o lista si rezulta o comanda de vreo 89 de lei….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: